سبد خرید من

پشتیبانی:09146404119     فروش:09101887678

کیت تست ایدز در مراغه

شرکت بادی تست افتخار فروش کیت تست ایدز را در مراغه دارد.شما میتوانید آزمایش ایدز را در مراغه به صورت محرمانه و در خانه انجام دهید و کمتر از 15 دقیقه جواب آزمایش خود را ببینید .برای سفارش رپید تست ایدز میتوانید روی تصویر زیر کلیک کنید و به صورت آنلاین اقدام به خرید کنید و کمتر از نیم ساعت سفارش شما ارسال شود و یا اینکه با شماره09220359677 تماس بگیرید و رپید تست خودرا تحویل بگیرید.

برای خرید میتوانید روی بنر زیر کلیک کنید

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

ویروس HIV عامل اصلی بیماری ایدز است. این ویروس با پیشروی در بدن سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود و به مرور گلبول های سفید خون را از بین می‌برد. با گذشت زمان بدن مبتلا به ویروس HIV میتواند همانند انواع سرطان و سایر بیماری‌های خطرناک دچار شود ویروس ایدز می‌تواند از طریق 1- رابطه جنسی 2-خون و ابزار آغشته به خون مانند سوزن 3-از مادر به کودک در دوران بارداری زایمان و شیردهی منتقل شود.

 برای بیماری ایدز تا کنون درمان قطعی یافت نشده است و در صورت ابتلا فقط با داروهای مناسب ، رژیم غذایی متناسب و تحت نظر پزشک بودن می‌توان تا حد بسیار زیادی روند بیماری را کنترل کرد. هزینه درمان بیماری ایدز بسیار بالا است و داروهای آن نیز کمیاب هستند، به همین دلیل میزان مرگ در اشخاص مبتلا به ایدز زیاد است بهترین درمان برای ایدز فقط پیشگیری از آن است.

 بهتر است تمام اشخاصی که در معرض ابتلا به ویروس هستند به طور منظم آزمایش ایدز انجام بدهند.

شما می‌توانید برای خرید کیت تست ایدز در تبریز به فروشگاه اینترنتی بادی تست مراجعه کنید و با مشاوران و کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 فروشگاه بادی تست تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا جامعه نسبت به ایدز آگاهی بیشتری پیدا کند و همچنین با سهولت دسترسی به رپید تست بتواند از شیوع بیشتر ایدز جلوگیری کنند. با استفاده از کیت تست ایدز به صورت کاملاً محرمانه و به آسانی می‌توانید آزمایش ایدز انجام دهید و در کمتر از ۱۵ دقیقه نتیجه آن را مشاهده کنید.

کیت تست ایدز برای چه افرادی مناسب است؟

  1. پرسنل بیماذستان ودرمانگاه ها مانند پرستاران و پزشکان و…
  2. اشخاص مخصوص به کار درحوضه حجامت وزالو درمانی
  3. افرادی که در مراکز آرایشی و بهداشتی و سالن های زیبایی مشغول به کار میباشند
  4. افرادی که به صورت مداوم یا کم رابطه ی جنسی دارند
  5. افرادی که با چند نفرمختلف رابطه جنسی دارند
  6. زنانی که میخواهند به زودی باردار شوند و یا در دوران بارداری هستند
  7. افرادی که مواد مخدر مصرف میکنند و یا از سرنگ یا سوزن مشترک استفاده کردند
  8. تمامیه اشخاصی که در معرض ابتلا به ویروس HIVهستند و مابین 13 تا 64 سال سن دارند

داخل پک تست ایدز چه ابزار هایی موجود میباشد؟

  • کاست آزمایش
  • قطره چکان
  • پد الکلی(جهت ضد عفونی کردن)
  • لانست
  • بافر آزمایش(محلول رقیق کننده خون مخصوص)

جهت آشنایی با طریقه استفاده از رپید تست اینجا کلیک کنید

رپید تست ، فروشگاه اینترنتی ملزومات آزمایشگاهی

رپید تست یک فروشگاه تخصصی آنلاین ملزومات آزمایشگاهی ، پزشکی ، بهداشتی از جمله کیت های سریع تشخیصی و وسایل مصرفی با 5 سال سابقه در ایران است . “اصل بودن کالا “، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی مجموعه رپید تست دات ای ار از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به این اصل پایبند باشد .تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.